شناسهٔ خبر: 112851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد:.

۹۶۲دستگاه اتوبوس آماده سفرهای تابستانی مردم سیستان وبلوچستان

اتوبوس آماده سفرهای تابستانی سیستان وبلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:تعداد ۹۶۲ دستگاه اتوبوس با عمر میانگین ۱۵ سال در استان فعال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،تیمورباقری با اشاره به آمادگی کامل این بخش برای سفرهای تابستانی اظهار داشت:۶۴ شرکت،موسسات و شعب مسافری در حوزه تحت پوشش این اداره کل و تعداد ۳ پایانه مسافری در شهرستان‌های زاهدان،زابل و سراوان آماده ارائه خدمات به مسافرین می باشد.

وی با توجه به ضرورت ایمنی سفرهای مردم بیان داشت : ناوگان اتوبوسی استان با وجود شرایط سنی مناسب ملزم به دریافت معاینه فنی هستند و همه روزه قبل از انجام سفر نیز بوسیله مدیران  فنی شرکت های حمل ونقل کنترلهای لازم انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:برای اطمینان از رعایت اصول ایمنی و بهداشتی،ناوگان اتوبوسی در حین سفر و در محورهای ارتباطی نیز بصورت میدانی و دروازه ای با مشارکت  پلیس راه و کارشناسان این اداره کل کنترل می شوند.

باقری درپایان خاطر نشان کرد:سامانه ۱۴۱ پل ارتباطی مسافرین با این اداره کل است که بصورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات وشکایت مسافرین می باشد.