شناسهٔ خبر: 112924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات و وضعیت راه‌های ارتباطی شهر تهران

حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: توسعه راهها بخصوص راههای روستایی از اولویت های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران) ، عصر امروز مورخ بیست و پنجم تیرماه جلسه ای در راستای بررسی مسائل و مشکلات و وضعیت راه های ارتباطی شهرستان با حضور سرکار خانم سمیه رفیعی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ،  حیدر نوروزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، حمید علمشاهی، بخشدارمرکزی تهران، فرشاد اسکندری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بیان اهم مسائل، مشکلات و مطالبات درخصوص وضعیت راه‌های ارتباطی پرداخت.

وی اصلاح نقاط مستعد حادثه ایجاد راه‌های ارتباطی ، وهمچنین دستورات لازم جهت تامین اعتبار به منظور روکش آسفالت راهها، تامین قیر مورد نیاز، را اولویت مسائل مورد پیگیری دانست.

رفیعی، در این دیدار با تقدیر زحمات و تلاش‌های بی وقفه راهداران، آنان را نیروهای خالص و ناجی مسافران جاده‌ای دانست و همکاری فی مابین را از ضروریات توسعه زیرساخت‌ها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مهندس حیدر نوروزی ضمن ارائه گزارشی از نحوه اجرای پروژه ها مبنی براحداث راه‌های روستایی ، ارتقاء ایمنی جاده‌ها با ترددی بیش از ۲۳۰ هزار تردد در روز ، اجرای کامپوزیت در محورها ، روکش آسفالت در آزاد راه کرج – تهران محور جاجرود حوزه بخش آفتاب، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط مستعد حادثه را اهم فعالیت هایی در حوزه راهداری این اداره کل در چند ماه اخیر عنوان کرد .

گفتنی است نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان مستقر در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

وی با توضیحات مدیرکل و مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران و از طریق دوربین و سامانه‌های نظارت تصویری در جریان آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی، وضعیت ترافیکی، ثبت تخلفات، تصادفات و ترددها در مسیرهای مختلف استان ، قرار گرفت.

حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این بازدید با بیان اینکه از طریق دوربین‌های نظارتی به صورت لحظه‌ای محورها را رصد می‌کنیم، اظهار کرد: ۴۱ سامانه نظارتی داشته در این مرکز کل ترددها ثبت خواهد شد به طوری‌که در سال جاری در مجموع ۳۵۷ میلیون تردد و روزانه ۵۹۷هزار تردد در جاده‌های استان تاکنون به ثبت رسیده است .