شناسهٔ خبر: 112965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد:

رسیدگی به ۸ پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر طی ماه جاری

تخلف شرکتها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از رسیدگی به ۸ پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر طی ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، جعفر شهامت گفت: کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل بر اساس تبصره یک ماده ۱۳ آیین نامه اجرای تبصره یک ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به منظور پیشگیری از تخلفات رانندگان بخش بار و مسافر و برخورد با متخلفان و بر اساس گزارش تخلفات ارسالی از سوی پلیس راه های استان، گشت های کنترل و نظارت این اداره کل و شکایات مردمی تشکیل می شود.

وی افزود: طی ماه جاری برای رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر، دو جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات برگزار و در مجموع به تخلفات ۸ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی و رای صادر شد.

وی اظهارکرد: عدم رضایت مسافر، عدم رعایت مقررات صدور صورت وضعیت دربستی، دریافت نکردن کد رهگیری، عدم درج نرخ واقعی حمل، صدور صورت وضعیت صوری از جمله تخلفات مطرح شده در این کمیسیون بوده است.   

به گفته وی ۶۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در خراسان شمالی در حال خدمات رسانی هستند و پایش و رسیدگی گزارشات و شکایات مردمی درخصوص خدمات راه ها و ناوگان عمومی از طریق سامانه شبانه روزی ۱۴۱ بصورت برخط انجام می گیرد.