شناسهٔ خبر: 11320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از سه پروژه راه روستایی کلیبر در آذربایجان شرقی

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر از افتتاح سه پروژه راهسازی در حوزه راه روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی , غلامرضا اویسی گفت : همزمان با آخرین روز هفته دولت سه پروژه راه روستائی با حضور نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی و همچنین سایر مسئولان شهرستانی در استان به بهره برداری رسید .

وی افزود : احداث ،شن ریزی و آسفالت راه روستائی کیقباد به طول ۳/۳ کیلومتر و با اعتبار هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح نیز شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی کلیبر در ادامه بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه های روستائی کلی قوزی و کلی علیا به طول ۸/۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید .

اویسی ادامه داد : پل باکسی راه روستائی جندشفق با دهانه ۶/۵ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت .

رئیس اداره راه وشهرسازی کلیبر همچنین تأکید کرد : بیش از ۲۰۰ خانوار از این محورها در حال استفاده هستند.

بازديد مديرکل راه و شهرسازي از پروژه هاي شهرستان عجبشير

رضا سالاری فر رئیس اداره راه وشهرسازی عجب شیر ضمن اعلام خبر بازدید توحید اخلاقی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان از پروژه هاي در حال اجراي راه و شهرسازي شهرستان گفت: اخلاقی از پروژه هاي مسکن مهر نیز دیدن کرده و نسبت به رفع مشکلات مساکن مهر اراضي دانالو دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود : اخلاقی همچنين از پروژه کنارگذر در حال احداث بازديد و از نزديک مشکلات اجرائي پروژه مربوطه را مورد بررسی قرار داد .

به گفته سالاری فر، مديرکل راه و شهرسازي همچنین در جلسه شوراي اداري شهرستان که با حضور استاندار تشکيل شده بود شرکت و مشکلات پروژه هاي مساکن مهر و حوزه راه رادر این جلسه بیان کرد./

نظر شما