شناسهٔ خبر: 113307 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور:

محور هراز تا ۴ مرداد ماه مسدود شد /ترافیک سنگین در محور چالوس و شهریار – تهران

مازندران-تردد کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ممنوعیت تردد در محور هراز تا چهارم مرداد ماه گفت: در محور چالوس ترافیک سنگین است.

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جریان آخرین وضعیت محورهای شمالی از ممنوعیت تردد در محور هراز مسیر رفت و برگشت تا ۴ مردادماه خبرداد و گفت: در محور چالوس مسیرجنوب به شمال محدوده های پورکان، گرماب ، نساء و سیاه بیشه ترافیک سنگین است و در محور فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد شرایط جوی محورهای شمالی گفت: محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محور فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز  و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 معصومی درمورد وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و همچنین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین اعلام شده است و همچنین در آزادراه تهران - کرج محدوده مترو وردآورد ترافیک نیمه سنگین است.

 وی در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کل کشور نیز گفت: در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان  شاهد بارش باران هستیم.