شناسهٔ خبر: 11333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز با حضور مسئولان در بوشهر انجام شد؛

واگذاری۲۷۷۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان/ افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های راهی در دشتی

مسکن مهر هرمزگان صبح امروز سه شنبه- ۱۰شهریور ماه جاری- در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، ۲۷۷۰ واحد مسكن مهر افتتاح و کلید آنها به متقاضیان استان واگذار شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی،همچنین  قرار است در سفر احمد اصغری مهرآبادی به استان بوشهر که برخی از نمایندگان مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی و  مسئولان محلی استان نیز حضور دارند، ۱۸۳واحد مسکن مهر خورموج نیز همزمان افتتاح شود.

 احمد شيخ ذاكر درباره جزییات بیشتر این خبر گفت : اين واحدها در قالب ۳۹ بلوك و هر واحد ۸۵ متر مربع است كه داراي امكانات كامل آب،برق،گاز،فاضلاب، و سیستم سرمایشی است.

 افتتاح ۳پروژه راهسازی در بوشهر

همچنین در خبری دیگر  مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: سه پروژه راهسازی در شهرستان دشتی با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال افتتاح و اجرا شد.

فرزاد رستمی با اعلام این خبر در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم تعریض محور خورموج- مل‌گل که دیروز با حضور استاندار بوشهر و  فرماندار شهرستان دشتی برگزار شد،افزود : این پروژه‌ها شامل افتتاح قطعه اول محور خورموج - مل گل، آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم خورموج -مل گل و خورموج- لاور - دشت پلنگ است که هر دو آنها از نقاط حادثه‌خیز شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: تعریض قطعه اول خورموج مل گل به طول سه هزار و ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال افتتاح و قطعه دوم نیز به طول سه هزار و ۹۰۰ متر و با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

 رستمی در خصوص بهسازی محور خورموج- لاور- دشت پلنگ نیز گفت: طول این پروژه ۱۰ کیلومتر و برآورد اولیه آن نیز ۱۰۰ میلیارد ریال است./

نظر شما