شناسهٔ خبر: 113343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد؛

اصلاح مشخصات احداث مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست به تایید رسید

احداث مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست  خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تایید اصلاح مشخصات احداث مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد خبر داد.

به گزارش اداره پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به ریاست  رشیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضای حاضر در محل استانداری برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این دو جلسه تعداد ۲۸ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که از مهمترین پرونده می توان به تایید اصلاح مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست به مساحت زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع جهت تسهیل اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: در بعضی پرونده ها نیز با حذف پارکینگ و همچنین تغییر کاربری ها مخالفت به عمل آمد.

قاسمی عنوان کرد: تثبیت گذر و تغییرکاربری از مسکونی به تجاری از پرونده هایی مهمی بود که در این جلسه مطرح شد و در بعضی پرونده ها نیز از تغییر کاربری از باغات به مسکونی نیز مخالفت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.