شناسهٔ خبر: 113381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی:‌

۴۰۰ میلیون ریال از اراضی دولتی شهرستان قوچان رفع تصرف شد

رفع تصرف اراضي دولتي شهرستان قوچان فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۲۰ مترمربع به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از اراضی ملی در شهرستان قوچان از چنگال متصرفان خبرداد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ مجید علی نیا گفت: در طی گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان قوچان، مشاهده شد شخصی در این شهرستان در زمینی به مساحت ۲۰ مترمربع ، منطقه یعقوب آباد اقدام به احداث دیوارکشی نموده که ارزش آن مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بوده است؛ تصرف نموده اند که با آرای صادره از مراجع قضایی نسبت به اجرای حکم قلع و قمع، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق اقدام شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.