شناسهٔ خبر: 113409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :

انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از شهر از اولویت اصلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است

مهندس عبدالکریم اختر شناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از این شهر و گسترش شهرک‌ حمل و نقل کالای عسلویه بعنوان دو قطب اصلی حمل و نقل بار در استان از اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از این شهر و گسترش شهرک‌ حمل و نقل کالای  عسلویه بعنوان دو قطب اصلی حمل و نقل بار در استان از اولویت‌های این اداره کل است.

عبدالکریم اخترشناس اضافه کرد : پایانه بار بوشهر با نزدیک به نیم قرن قدمت و مستهلک شدن ابنیه و قرارداشتن در مدخل ورودی شهر، برای ارائه خدمات بهینه به رانندگان و متولیان بخش حمل و نقل و همچنین ساماندهی ترافیک در دروازه ورودی شهر بوشهر نیازمند طراحی مجدد و انتقال به مکان مناسب تری است .

وی بیان داشت : تلاش می کنیم  با مشارکت متولیان بخش حمل و نقل بار استان و مساعدت مسئولان امر ،شهرک حمل و نقل بار بوشهر را در فضای با قابلیت بالاتر و متناسب با طرح توسعه بندر بوشهر احداث کنیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهارکرد : طرح توسعه شهرک حمل و نقل کالای عسلویه نیز یکی از اولویت های ماست و انشالله در تعامل با مسئولان منطقه ویژه انرژی پارس این شهرک را توسعه خواهیم داد .

وی همچنین افزود : ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه راهها ، تکمیل شبکه راه‌های روستایی استان و کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای  از دیگر راهبردها و اولویت کاری ما در دوره جدید است .

وی با اشاره به ارزش 20 هزار میلیارد تومانی راههای استان بر ضرورت حفظ و نگهداری از آنها تاکید کرد و ادامه داد : یکی  از بزرگترین اهداف و برنامه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان بوشهر نگهدای و حفاظت از راه‌های استان بعنوان سرمایه ملی است که به سختی به دست آمده و وظیفه داریم همواره آن را در وضعیت مطلوبی نگهداریم .