شناسهٔ خبر: 113433 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد:

جابجایی بیش از۹۰۰هزارمسافرتوسط ناوگان حمل ونقل مسافری درسیستان وبلوچستان

جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۲۹هزارو ۶۷۳ نفرمسافردرقالب ۷۹هزار و۵۴۲سفروسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۶درصدی رانشان می دهد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:با توجه به آغاز موج هفتم کرونا درکشور و افزایش بیماران و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده از ماسک‌درکلیه وسائط نقلیه عمومی مسافری الزامی می باشد وهمه شرکت ها ،رانندگان و مسافران ملزم به رعایت هستند. 

وی گفت:با توجه به سفرهای تابستانی و افزایش سفرها طرح کنترل و نظارت توسط کارشناسان این اداره کل با همکاری پلیس راه در محورهای مواصلاتی در حال انجام می باشد و با تخلفات در کمیسیون‌های مربوطه در اسرع وقت رسیدگی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآورشد:درحال حاضر ۳ هزارو ۵۱۷ دستگاه وسائط نقلیه عمومی مسافری با ۲ هزارو ۳۴۳ راننده فعال آماده ارائه خدمات به مردم استان می باشند.