شناسهٔ خبر: 113502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی درگذشت راهدار تلاشگر جنوب استان در حین خدمت

جلال الدین قادری.jpeg مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان  در پیامی درگذشت حمید بامری راهدار تلاشگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان که در حین انجام وظیفه و خدمات رسانی به سیل زدگان درگذشت را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پیامی درگذشت حمید بامری راهدار تلاشگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان که در حین انجام وظیفه و خدمات رسانی به سیل زدگان درگذشت را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

خبر درگذشت ناباورانه همکارمان مرحوم حمید بامری در حین خدمت و بازگشایی مسیر پس از بارندگی های اخیر  موجب تألم و تأثر فراوان گردید .
بی شک روح بلند این همکار  که از راهداران پرتلاش این اداره کل بود نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده ، نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم، همکاران و جامعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.