شناسهٔ خبر: 113573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد :

لغو مرخصی کارکنان راهداری در بوشهر برای «مونسون»/ وضعیت مسیرها بحرانی نیست

اطلاعیه مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان بوشهرگفت : با وجود بارش های مناسب در جنوب استان و آبگرفتگی بعضی از معابر در شهر کنگان تاکنون گزارشی مبنی انسداد راه در جاده های استان اعلام نشده است اما به رغم این موضوع تمام گروه های راهداری استان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان بوشهرگفت : با وجود بارش های مناسب در جنوب استان و آبگرفتگی بعضی از معابر در شهر کنگان تاکنون گزارشی مبنی انسداد راه در جاده های استان اعلام نشده است اما به رغم این موضوع تمام گروه های راهداری استان در حالت آماده باش هستند.

عبدالکریم اخترشناس  اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت سطح نارنجی تمام اکیپ‌های راهداری استان در سطح آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و ‌نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود : در همین راستا راهداری و راهدارخانه های سطح استان در حال  آماده باش و مرخصی‌ تمام رده راهداری تا اطلاع‌ثانوی لغو و این اداره با کلیه امکانات آماده خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

وی عنوان کرد : نقاط مهم و در معرض سیل راهها شناسایی و اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صورت پذیرفته است.

اخترشناس با بیان اینکه تأمین سوخت تمامی ماشین آلات راهداری انجام شده است توضیح داد : همه لجستیک و راهداری استان آماده امداد رسانی احتمالی هستند و مردم می‌توانند با شماره‌گیری سامانه۱۴۱ ضمن کسب اطلاع از وضعیت‌ جوی جاده‌ های استان در صورت نیاز از خدمات امدادرسانی راهداری بهره مند شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و ‌نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد : تا به این لحظه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر وقوع حادثه‌ در جاده‌های استان اعلام نشده و تمامی محورهای مواصلاتی در وضعیت عادی قرار دارند.

وی با بیان آماده باش راهدارخانه‌های استان تصریح کرد: ۱۶ راهدارخانه در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده و مردم عزیز هستند.