شناسهٔ خبر: 113621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان:

آغاز ثبت نام متقاضیان جدید واجد شرایط شرکت در آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

عرفانی تبار-اداره حمل و نقل استان سمنان.jpg رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا از روز شنبه مورخ ۸ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مجید عرفانی تبار گفت: تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir از روز شنبه مورخ هشت مرداد لغایت پنج شنبه مورخ ۲۰ مرداد سال جاری برای ثبت نام جاماندگان از آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا، مجدد بازگشایی می‌شود.
وی با بیان این که تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی خواهد بود و متقاضیان أخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.
عرفانی تبار افزود: قبول شدگان آزمون دوره های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می شود.
رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارایه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش صادر شده از آزمایشگاه معتبر الزامی است.