شناسهٔ خبر: 113624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی مسیر اصلی دلگان_هودیان در جنوب سیستان و بلوچستان

قادری ایرانشهر.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی مسیر  اصلی درگیر سیلاب دلگان_هودیان در جنوب این استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری اظهار داشت: در پی اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و بروز بارندگی و سیلاب شدید در سیستان و بلوچستان ۱۰ مسیر ارتباطی جنوب استان مسدود شد که با تلاش شبانه روزی راهداران تاکنون ۶ مسیر دلگان- ایرانشهر، دلگان- هودیان، جلگه- ایرانشهر، قصرقند- ایرانشهر، ایرانشهر- مهرستان و اسپکه - فنوج بازگشایی شده است. 
وی ادامه داد: همچنان چهار مسیر فرعی و اصلی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است در تلاش هستیم با فروکش کردن سیلاب مسیرها را برای تردد کاربران جاده ای  باز کنیم. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: بر اساس برآورد اولیه سیلاب چند روز اخیر در جنوب این استان تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه راهها تحت پوشش این اداره کل وارد کرده است و همچنان احتمال خسارت بیشتر با توجه به تداوم بارندگی وجود دارد. 
وی ضمن تاکید بر پرهیز سفرهای غیرضروری شهروندان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:  در حال حاضر ۳۴۰ راهدار در قالب ۵۰ اکیپ با همکاری بخش خصوصی در حال خدمات رسانی به هم استانی های گرامی هستند.