شناسهٔ خبر: 113646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان؛

ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با ۲۳ شهروند برگزار شد

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: امروز پنجشنبه مورخ ۶ مردادماه ۱۴۰۱ ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با ۲۳ شهروند به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آنها در محل اتاق مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، سید داود دانشمند اظهار داشت: در ادامه سلسله ملاقات های مردمی مدیر کل با شهروندان محترم، برنامه ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مورد نظر آنها امروز پنجشنبه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل اتاق مدیرکل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعداد ۲۳ نفر از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری و مسکن و ساختمان در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولین مربوطه صادر کرد.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.