شناسهٔ خبر: 113651 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

تصویب قانون تخصیص دو درصد از عایدی معادن در راستای مرمت و نگهداری راه‌ها/ آماده‌باش ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پی وقوع بارش در محورهای استان تهران

جاده تصویب قانون تخصیص دو درصد از عایدی معادن در راستای مرمت و نگهداری راه‌ها و آماده‌باش ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پی وقوع بارش در محورهای استان تهران مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از منطقه سیل‌زده امامزاده داود و نظارت بر نحوه امدادرسانی

وزیر راه و شهرسازی به اتفاق وزیر کشور فرمانده نیروی انتظامی و معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از منطقه سیل زده امامزاده داود، بازدید و بر نحوه امدادرسانی نظارت کرد.

تصویب قانون تخصیص دو درصد از عایدی معادن در راستای مرمت و نگهداری راه‌ها

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تخصیص دو درصد از عایدی معادن از طریق شورای معادن استان به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای مرمت و راهداری راه‌های منتهی به معادن در قانون بودجه سال جاری کشور خبر داد.

آماده باش راهداران استان قزوین برای مقابله با سیلاب احتمالی

قزوین از آمادگی نیروهای راهدار و ماشین آلات راهداری برای مقابله با سیلاب احتمالی در استان خبر داد.

آماده‌باش ۵۰۰ راهدار برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آماده‌باش ۵۰۰ راهدار برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های این استان در پی هشدارهای هواشناسی خبر داد.

خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان و آماده‌باش راهداری در اصفهان، کرج و قزوین خبر داد.

آماده‌باش ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پی وقوع بارش در محورهای استان تهران

همزمان با اعلام هواشناسی مبنی بر حاکم شدن شرایط نارنجی آب و هوایی در استان تهران ۱۲۰ دستگاه اکیپ گشت راهداری این اداره کل به حال آماده‌باش در آمدند.

ترسیم مدل ارزیابی عملکرد استان‌ها در مدیریت ایمنی و کاهش تصادفات

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ضمن تاکید بر برگزاری نشست‌های کمیسیون ایمنی در استان‌ها و پایش عملکرد آن‌ها گفت: توسعه یک مدل برای ارزیابی عملکرد استان‌ها در مدیریت ایمنی و کاهش تصادفات با مشارکت اعضا و نظرات استان‌ها ضروری است.

اقدامات لازم برای آماده سازی پایانه های مرزی منتهی به عراق در حال انجام است

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: اقدامات لازم برای آماده سازی پایانه های مرزی منتهی به عراق در حال انجام است.

ثبت‌نام از متقاضیان جدید واجد شرایط شرکت در آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا

ثبت‌نام از متقاضیان جدید واجد شرایط در بیست و ششمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا از روز شنبه هشت مردادماه سال جاری آغاز و تا روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد.

کنترل ریزش‌ها در راه‌های کوهستانی استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از کنترل ریزش‌ها در راه‌های کوهستانی این استان و تهیه و نصب پنج هزار علائم انتظامی و اخباری در محورها خبر داد.

آمادگی کامل راهداری گیلان در راستای تسهیل تردد مسافران تابستانی به این استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از آمادگی کامل اداره کل این استان در راستای تسهیل سفرهای تابستانی برای کاربران جاده‌ای این استان خبر داد.

«پویش همراهان سفر ایمن» برترین کمپین روابط عمومی‌های کشور شناخته شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پویش همراهان سفر ایمن در جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور به عنوان برترین کمپین روابط عمومی معرفی و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

به کارگیری ۲۱۲ دستگاه اتوبوس عادی و VIP به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از زنجان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان از به کارگیری ۱۲۸ دستگاه اتوبوس و ۸۴ دستگاه VIP به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از این استان خبر داد.

تخصیص اعتبار ۱۶۱۰ میلیارد تومانی با هدف بهسازی و ایمن‌سازی زیرساخت جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تخصیص اعتبار ۱۶۱۰ میلیارد تومانی با هدف ارتقاء، بهسازی و ایمن‌سازی زیرساخت جاده‌های خراسان شمالی خبر داد.