شناسهٔ خبر: 113662 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت از عملیات بازگشت حجاج ۱۴۰۱؛

شانزدهمین روز عملیات برگشت حجاج /برقراری ٨ پرواز از مدینه به دو فرودگاه بین المللی زاهدان و امام خمینی (ره)

بازگشت حجاج برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در شانزدهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۸ پرواز از فرودگاه‌ مدینه منوره به دو فرودگاه‌ بین‌المللی زاهدان وامام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛  در روز جمعه هفتم مرداد ماه ۱۴۰۱ و شانزدهمین روز عملیات بازگشت حجاج به کشور، پرواز برگشت زائران بیت الله الحرام با ٨ پرواز از فرودگاه‌ مدینه به دو فرودگاه‌ بین‌المللی زاهدان و حضرت امام خمینی(ره) برقرار می شود. 

همزمان با دومین روز بازگشت حجاج به استان سیستان و بلوچستان سه پرواز به فرودگاه بین المللی زاهدان انجام می‌شود. 

 پرواز اول به شماره ۱۶۷۷ شامل کاروان‌های‌ ۲۳۰۲۷-  ۲۳۰۲۴ - ۲۳۰۲۰ در ساعت ١٠و١٠دقیقه صبح جمعه  به فرودگاه زاهدان وارد می‌شود و پرواز دوم به شماره ۱۶۸۷شامل کاروان‌های‌ ۲۳۰۳۲-۲۳۰۱۹-۲۴۰۱۶ در  ساعت ١٣و١٠دقیقه ظهر امروز در فرودگاه زاهدان برزمین می نشیند و گروه سوم از حجاج با پرواز شماره ۱۶۹۱شامل کاروان‌های‌ ۲۳۰۲۰-۲۳۰۰۵ در ساعت ١٣ و ۵٠ دقیقه امروز از فرودگاه زاهدان به کشور مراجعت می کنند. 

همچنین در شانزدهمین روز بازگشت حجاج از مدینه منوره پنج پرواز به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برقرار می شود. 
 پرواز اول به شماره ۱۶۹۹شامل کاروان‌های  ۴۹۰۰۱ -۱۷۱۹۴- ۱۷۰۳۶ درساعت ١۶و١۵ دقیقه در فرودگاه حضرت امام (ره) پذیرش می شود و پرواز دوم به شماره ۱۶۸۹شامل کاروان‌های  ۳۵۰۳۰-۱۷۷۷۹- ۱۷۱۹۴ در۷ ساعت ٢١ و۴۵ دقیقه به فرودگاه حضرت امام (ره) وارد می شود. 

براساس برنامه اعلام شده، گروه سوم از حجاج با پرواز شماره ۱۶۹۳شامل کاروان‌های ۴۹۰۰۱-۳۵۰۳۰-۱۷۱۹۰  در ساعت  ۰۰:۱۵ بامداد روز هشتم مرداد به فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) مراجعت می کنند و پرواز  چهارم به شماره ۱۶۸۱ شامل کاروان‌های ۱۷۶۶۱- ۱۷۲۳۹- ۱۷۰۶۷-  در ساعت ۰۲:۴۵بامداد روز هشتم مرداد در فرودگاه حضرت امام (ره) پذیرش می شوند و پرواز شماره ۱۶۸۵ شامل کاروان‌های ۵۰۰۹۳-۴۹۰۱۴- ۴۹۰۰۸-۴۹۰۰۳-۴۹۰۰۱ در ساعت ۰۴:۲۰ ،بامداد روز هشتم مرداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)  برزمین می نشیند.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، خانواده‌های گرامی حجاج برای دریافت اطلاعات مربوط به روز و ساعت پروازهای بازگشت می‌توانند به سایت  haj.iranair.com مراجعه کنند.

همچنین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» برای دسترسی هموطنان به اطلاعات پروازهای بازگشت حجاج به کشور، شماره تلفن‌های پاسخگویی را در مراکز استان‌ها به شرح ذیل را در نظر گرفته است:مرکز ارتباطات مردمی«هما» ۴۶۶۲۵۱۵۱-۰۲۱ -فرودگاه زاهدان ٠۵۴-٣٣٢٢٢٢٢٠