شناسهٔ خبر: 113667 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

استقرار ۳۵۰ راهدار و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای خوزستان به دنبال هشدار وقوع سیل

راهداری خوزستان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در پی هشدار وقوع سیل، ۳۰ گشت، ۳۵۰ نفر نیروی انسانی و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای استان مستقر هستند.

مرتضی بهداروندی، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از آماده‌باش نیروها و ماشین آلات راهداری استان در پی هشدار وقوع سیل خبر داد و گفت: در پی صدور هشدار سطح نارنجی از سوی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، نیروها و ماشین آلات راهداری استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۳۰ گشت، ۳۵۰ نفر نیروی انسانی و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای استان مستقر و آماده خدمات رسانی هستند، عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی سنگین و وزش باد عمدتا در مناطق شمال خوزستان، وضعیت نارنجی اعلام شده و همه نیروهای عملیاتی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان و به ویژه در مسیرهایی که خطر سیلاب وجود دارد، مستقر شده‌اند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.