شناسهٔ خبر: 113712 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن یزد خبر داد:

استقرار ماشین‌آلات بنیاد مسکن برای بازگشایی راه‌های استان یزد و تقویت‌ سیل‌بندها/آواربرداری و ارزیابی خسارت سیل بعد از فروکش کردن بارش‌ها

سیل یزد مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اعلام اینکه ماشین‌آلات بنیاد برای بازگشایی راه‌ها و تقویت‌ سیل‌بندها در تمامی مناطق مستقر شده‌اند از انجام آواربرداری و ارزیابی دقیق میزان خسارت‌های سیل بعد از فروکش کردن سیلاب خبر داد.

علیرضا نادریان‌زاده مدیرکل بنیاد مسکن یزد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص سیل رخ‌داده در استان و میزان خسارات به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ها و همچنین کمک‌هایی که بنیاد در راستای سیل به هموطنان استان انجام می‌دهد اعلام کرد: با توجه به اینکه سیل همچنان در استان ادامه دارد برآورد میزان خسارت‌های سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌های استان در روستاها و شهرهای استان بعد از فروکش کردن سیل و انجام عملیات آواربرداری امکانپذیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد ادامه داد: بیشترین خسارت‌های سیل به شهرستان‌های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف، شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است.

نادریان‌زاده تصریح کرد: به محض آنکه شرایط جوی امکان بدهد و بارش‌ها کاهش یابد با آغاز آواربرداری‌ها و ارزیابی خسارت‌های سیل امکانپذیر خواهد شد.

وی گفت: هم‌اکنون ماشین‌آلات بنیاد مسکن در استان برای کمک به راهداران برای بازکردن راه ها و همچنین تقویت سیل‌بندها مستقر هستند .

نادریان زاده از اعزام تیم‌های ارزیاب بررسی میزان خسارت‌های سیل به استان‌هایی که بارش در آنها کاهش یافته است خبر داد.

استقرار ماشین‌آلات بنیاد مسکن برای بازگشایی راه‌های استان یزد و تقویت‌ سیل‌بندها/آواربرداری و ارزیابی خسارت سیل بعد از فروکش کردن بارش‌ها