شناسهٔ خبر: 113716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تردد ایمن تر خودروها در جنوب کرمان صورت گرفت;

پاکسازی و بازگشایی ۳۰ دستگاه آبنما در شهرستان فاریاب

بازگشایی و پاکسازی آبنما جنوب کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فاریاب گفت : بارش شدید باران در ۴۸ ساعت گذشته  سبب مسدود شدن ۲ محور کلکسورک و بلوچ آباد در شهرستان فاریاب شد که با همت عوامل راهداری این دو محور بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان) رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان فاریاب گفت : بارش شدید باران در ۴۸ ساعت گذشته  سبب مسدود شدن ۲ محور کلکسورک و بلوچ آباد در شهرستان فاریاب شد که با همت عوامل راهداری این دو محور بازگشایی شد .

اکبر لطفی افزود: با فرو کش کردن سیلاب کار تیغ زنی و پاک سازی ۳۰دستگاه آبنما از شن و گل و لای در محورهای گلدسته و فاریاب به کهنوج از سمت کلکسورک انجام شد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاریاب با اشاره به ۲ دستگاه فعال راهداری در حوزه راه های این شهرستان گفت : با توجه به اینکه در حال حاضر میزان بارشها در مناطق کوهستانی فاریاب است تیغ زنی راههای روستایی این مناطق با فرو کش کردن سیلاب در دستور کار است.

لطفی بیان کرد :با توجه به پاکسازی اکثر آبنماهای حوزه فاریاب رانندگان به ویژه در شب هنگام‌ و بصورت مشخص در محور کلکسورک که تعدد آبنماها را هم داریم دقت لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئنه در این مناطق تردد کنند.