شناسهٔ خبر: 113718 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران/ بارش باران در محورهای شمالی کشور

تردد جاده ای.jpg کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران و بارش باران در محورهای شمالی کشور خبر داد.

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد و گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است. 

وی همچنین تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت را روان خواند و عنوان کرد: هم‌اکنون در محورهای شمالی و در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، فارس، یزد و کرمان شاهد بارش باران هستیم. 

معصومی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پلیس راه مهرشهر، آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطرنشان کرد: محور بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل road 9 با حجم
1 MB