شناسهٔ خبر: 113726 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد:

تداوم بارش‌ها در محورهای شمالی در روز یکشنبه

باران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای برای نهم مردادماه، وضعیت جوی در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت را همراه با بارش باران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای برای فردا، یکشنبه، نهم مردادماه، وضعیت جوی در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت را همراه با بارش باران اعلام کرد.

این سازمان ضمن پیش‌بینی بارش باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در نواحی مستعد تگرگ، خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، نیمه شرقی لرستان، شرق و جنوب خوزستان، مرکزی، قم، البرز، تهران، زنجان، قزوین، شرق و شمال آذربایجان شرقی، بوشهر، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، غرب یزد، نیمه غربی اصفهان خبر داد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه خود از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را در پیش گیرند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

تداوم بارش‌ها در محورهای شمالی در روز یکشنبه