شناسهٔ خبر: 113787 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان خبر داد؛

اختصاص یک میلیارد تومان برای نوسازی اسکله بندر گز

بندر گز به گفته مدیر بنادر و دریانوردی گلستان، اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای بهسازی و افزایش طول اسکله بندر گز اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اله‌یار اسعدی؛ مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی برای نوسازی اسکله بندر گز خبر داد و گفت: بهسازی و افزایش طول اسکله بندر گز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده، هم اکنون در حال بازسازی و افزایش طول اسکله به میزان ۳۰۰ متر هستیم و البته مجوزهای لازم از محیط زیست هم دریافت شده است.

اسعدی گفت: با توجه به پسروی آب دریای خزر و خلیج گرگان، بحث بازسازی و اطاله اسکله بندرترکمن در سفر مدیرعامل بنادر و دریانوردی به گلستان مورد تاکید قرار گرفت و کارهای اجرایی آن هم انجام شد.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان ادامه داد: حل این مشکلات موجب می‌شود تا قایقرانان برای تردد دریایی و شناور  کمتر آسیب ببینند و در حوزه جابجایی مسافر دغدغه‌های آنها رفع شود.

به گزارش سازمان بنادر و ‌دریانوردی، وی  اضافه کرد: برای بازسازی و افزایش طول اسکله بندرترکمن هم اعتباری در نظر گرفته شده اما برای بحث افزایش اسکله تلاش می‌کنیم تا در سال جاری بتوانیم اعتبارات مورد نیاز را جذب کنیم.