شناسهٔ خبر: 113798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد:

رفع آبگرفتگی روستای پرسک الشتر با تلاش راهداری و دستگاه‌های خدمت‌رسان

رفع آبگرفتگی روستای پرسک الشتر با تلاش راهداری و دستگاه‌های خدمت‌رسان آبگرفتگی روستای پرسک شهرستان الشتر که درپی بارش‌های بامداد نهم مرداد اتفاق افتاد با تلاش راهداری و دیگر دستگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مرتضی شیروانی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: درپی بارش‌های بامداد نهم مرداد ماه در شهرستان الشتر، منازل مسکونی روستای پرسک دچار آبگرفتگی شده بود که با تلاش راهداران سختکوش شهرستان، بکارگیری تمام امکانات در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان و با مدیریت میدانی فرماندار الشتر در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

وی افزود: کار امدادرسانی و رفع آبگرفتگی از همان دقایق اولیه طغیان کانال آب به سمت منازل مسکونی اهالی روستای پرسک آغاز شد و با همراهی مردم و جدیت تمام راهداران و سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تا طلوع خورشید، این مشکل مرتفع شد.

شیروانی با بیان اینکه راهداران در این شب بحرانی، لحظه‌ای پلک بر هم نگذاشتند تا آسیبی متوجه مردم نشود، از تلاش بی‌وقفه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راهداران شهرستان الشتر و تعامل بین‌بخشی اعضای شورای مدیریت بحران این شهرستان قدردانی کرد.