شناسهٔ خبر: 113810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

سیل ۱۶ میلیارد تومان به راه‌ها و ابنیه فنی استان قزوین خسارت وارد کرد

سیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ مردادماه ۱۶ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وابنیه فنی این استان وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت:این میزان خسارت، به پل ها و ابنیه فنی و راه‌های بخش الموت استان قزوین وارد شده است.

وی اضافه کرد:راهداران استان قزوین بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

حق‌لطفی ادامه داد:با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و ۲۰۰ راهدار به همراه ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات خود را در قالب ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان قزوین اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آومده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.