شناسهٔ خبر: 113816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبرداد:

۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل آسفالت می‌شود

منصور نجفقلیزاده معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:۱۰۰ کیلومتر از راههای روستایی استان تاپایان فصل کاری امسال آسفالت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، منصور نجف‌قلی زاده در بازدید از عملیات آسفالت محور ثمرین با بیان اینکه امسال اعتبارات بسیار خوبی برای بهسازی و آسفالت راههای روستایی استان در نظر گرفته شده گفت:برای آسفالت راههای روستایی ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارهزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه محور سه راهی ثمرین در سال های قبل با مشخصات راه روستایی اجرا شده بود تصریح کرد:با تلاش راهداران این محور را با ۱۱متر عرض از راه فرعی روستایی به راه اصلی ارتقا داده ایم تا رفت و آمد اهالی شریف این شهر بیش از پیش تسهیل شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از صرف ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این محور خبرداد و بیان کرد:تا پایان مرداد ماه این پروژه به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم شهر ولایت مدار ثمرین می شود.                                                                     

نجف‌قلی زاده از تلاش های نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های اردبیل،نیر،نمین و سرعین بخاطر پیگیری های لازم جهت تامین  اعتبار و اجرای پروژه محور جاده قدیم اردبیل-مشگین شهر گندیشمین و سه راهی ثمرین به ثمرین قدردانی کرد.

وی برخورداری ۵۸ درصد از راه های روستایی استان از آسفالت را خاطرنشان کرد و افزود: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.                                                                                                                                                                                                                                                                                   .