شناسهٔ خبر: 11382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از مهم‌ترین پروژه‌های راه روستایی در شرق هرمزگان

افتتاح هرمزگان در مراسمی با حضور معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مدیرکل راه و شهرسازی و سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان سه پروژه راه روستایی در بشاگرد و جاسک و پروژه روکش آسفالت توشهر احمدی ـ سرگز به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۵۹ پروژه راه روستایی به طول کل ۲۴۱ کیلومتر در ۱۱ شهرستان استان مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

دستوان در رابطه با این مطلب بیان کرد: راه و شهرسازی هرمزگان برای توسعه شرق هرمزگان اقدام به احداث راه روستایی کرده که سه پروژه از آن با حضور مسئولان کشوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین افزود: راه روستایی آغوشک شهرستان جاسک به طول ۱۵  کیلومتر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که با احداث آن، چهار روستا با تعداد ۱۲۶ خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان  بهره برداری از دو راه روستایی در بشاگرد، گفت: با تلاش های صورت گرفته، راه روستایی کمدارک به طول دو کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که نیز با احداث این محور یک روستا با تعداد ۹۷ خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار شدند.

دستوان همچنین از بهره برداری راه روستایی کوه حیدر به طول هشت کیلومتر خبر داد و افزود: برای احداث این محور ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که با بهره برداری این محور ۳۷۴ خانوار روستایی از نعمت راه آسفالته بهره مند شدند.

دستوان در تشریح سخنان خود گفت: پروژه روکش آسفالت توشهر احمدی ـ سرگز به طول چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال احداث شده است.

جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز در حاشیه بهره برداری از این پروژه بیان کرد: دولت یازدهم وعده های خود را در مورد توسعه مناطق روستایی و محرومیت زدایی را یکی پس از دیگری تحقق بخشیده است و این کار همچنان تداوم دارد.

در این مراسم همچنین از پروژه های راهسازی در بخش های کوشای جنوبی و شمالی نیز بازدید به عمل آمد./

نظر شما