شناسهٔ خبر: 113888 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود؛

اجرای نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود در قالب احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی

شهر جدید بینالود مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود اعلام کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود در قالب احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا یزدانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: یکی از مزیت‌ها و وجه تمایز طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود، احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی برای متقاضیان این طرح ملی است.

وی افزود: متقاضیان فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود می‌توانند با توجه به توان مالی خود نسبت به انتخاب واحدهای آپارتمانی تکمیل شده و یا واحدهای ویلایی دو طبقه اقدام کنند.

یزدانی ادامه داد: در طراحی واحدهای ویلایی ضمن توجه به رعایت الگوی ساخت ایرانی - اسلامی و احترام به هویت محلی، جانمایی مناسبی برای احداث واحدها با توجه به امکان دسترسی به خدمات روبنایی و امکانات شهری در نظر گرفته شده است که موجب ارتقای کیفیت زندگی خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در محلات در نظر گرفته شده برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، تنوعی از کاربری‌های مورد نیاز متقاضیان اعم از محورهای تجاری، شبکه فضای سبز، فرهنگی و مذهبی، آموزشی و سایر کاربری‌های شهری در نظر گرفته شده تا رفاه حال ساکنین تامین شود.

اجرای نهضت ملی مسکن در شهر جدید بینالود در قالب احداث ساختمان‌های ویلایی دو واحدی

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: در مرحله اول اجرای این طرح تعداد ۱۰۴۸ واحد آپارتمانی در مراحل مختلف ساخت است و ۱۰۰ قطعه زمین برای احداث ۲۰۰ واحد دو طبقه تحویل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شده است و به زودی عملیات ساخت این واحدها آغاز می‌شود.

یزدانی افزود: با توجه به تصویب طرح اتصال شهر جدید بینالود به آزادراه حرم تا حرم و کاهش حدود ۲۰ کیلومتری فاصله شهر جدید بینالود تا شهر مشهد، و همچنین وجود صنایع فعال در مجاورت شهر و امکان اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی، متقاضیان سکونت در این شهر می‌توانند ضمن بهره‌مندی از ارزش افزوده این پروژه، محیط مناسبی را برای سکونتشان فراهم آورند.