شناسهٔ خبر: 113909 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درچهار ماه سال جاری انجام پذیرفت:

اجرای۴۹ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های مازندران

مازندران- روکش آسفالت مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در راستای ارتقا ایمنی در محورهای اصلی و فرعی استان بیش از ۴۹ کیلومتر عملیات بهسازی و روکش آسفالت صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، حسن جهانیان گفت: در سال چهار ماهه سال جاری ۴۹ کیلومتر عملیات روکش آسفالت،۲۷۷ هزار و ۳۱۲ متر درزگیری ، و ۵۱۸۵ تن لکه گیری در برخی از محورهای استان ( بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی ) اجرا شده است.

وی ادامه داد : موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی کندوان ، سوادکوه، هراز ، نوشهر- نور، چالوس –عباس آباد –کلاردشت، لفور، کمربندی جنوبی بابل، ساری _ قائمشهر، جاده نظامی قائمشهر، کوهی خیل –جویبار و همچنین لکه گیری کلیه محورهای مواصلاتی استان به صورت روزانه صورت گرفته است.

وی افزود: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 جهانیان افزود: امیدواریم باتخصیص اعتبار و تامین قیر لازم برای اجرای پروژه های سطح استان، سرعت اجرای پروژه ها افزایش یافته تا موجبات رضایتمندی ، ایمنی و آرامش مردم  فراهم آید.