شناسهٔ خبر: 113933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان:

دومین مرحله قرعه کشی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان انجام شد

شاهین فر زنجان.JPG معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: با برگزاری این قرعه‌کشی، بیش از  ۱هزار و صد نفر از متقاضیان ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن، پروژه اختصاص یافته به خود را شناختند.

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با اعلام این خبر که دومین مرحله قرعه کشی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن،۱۰ مردادماه سالجاری ساعت ۹ صبح در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، گفت: با برگزاری این قرعه‌کشی، بیش از  ۱هزار و صد نفر از متقاضیان ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن پروژه اختصاص یافته به خود را شناختند.

وی با بیان اینکه در این قرعه کشی متقاضیان بین دو سایت پردیس غرب (مهرآرا) و کوی زیتون (زون های f۸ ، f۷، d۱۴، d۱۳،d۱۲، d۱۱ و زون c) تخصیص پروژه یافتند، بیان داشت: ۱ هزار و شصت و هفت نفر از این متقاضیان دارای واریزی اولیه ۴۰ میلیون تومان بوده، ۲۲ نفر از جامعه مورد حمایت کمیته امداد و ۱۷ نفر نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی استان می باشند که پس از بررسی مدارک و احراز شرایط، افتتاح حساب برای این متقاضیان انجام گردیده و واجدین شرایط برای اختصاص پروژه تشخیص داده شده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان،یاد آورشد: ۵۷۰ نفر از این متقاضیان در سایت پردیس غرب (مهرآرا) و ۵۳۶ نفر در زون های f۸ ، f۷، d۱۴، d۱۳،d۱۲، d۱۱ و زون c از کوی زیتون جانمایی شدند.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان اداره کل بازرسی، دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل ترافیک استانداری، دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، صدا و سیمای مرکز زنجان نیز حضور داشته و از نزدیک در جریان روند انجام قرعه‌کشی قرار گرفتند.