شناسهٔ خبر: 113981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛

بهره برداری از راه روستایی در شهرستان بشاگرد انجام شد

بهره برداری راه روستایی در شهرستان بشاگرد انجام شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از بهره‌برداری ۱۸ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( هرمزگان) ، عباس شرفی از بهره‌برداری ۱۸ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال خبر داد .

وی با اشاره به پایان عملیات اجرای آسفالت راه روستایی بخش گوهران بشاگرد خاطرنشان کرد : با بهره برداری از این طرح ، ۵ روستای کسیسه ای ، تیدر ، بیورچ ، بشنو و در شهر با جمعیت مجموعا ۳۲۴ خانوار از راه آسفالته برخوردار شدند .

وی افزود : ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل می باشد که این اداره کل اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد .

شرفی در پایان ، راه های روستایی را نمادی از اراده دولت برای توسعه و پیشرفت روستاها برشمرد و افزود : راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.