شناسهٔ خبر: 113993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر:‌

محور اهرم -فراشبند بازگشایی شد

بازگشایی محور اهرم - فراشبند اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: باتلاش 60ساعته نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای محور اهرم-فراشبند در شهرستان تنگستان بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: باتلاش 60ساعته نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای محور اهرم-فراشبند در شهرستان تنگستان بازگشایی شد.

وی افزود:این محور پس از بارندگی عصر شنبه در محدوده تونل پیامبر اعظم (ص)دچار ریزش شده بود که با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری شد.

اخترشناس اظهار کرد : در جریان بازگشایی محور اهرم -فراشبند 20 نفر نیرو و 10دستگاه ماشین آلات راهداری مشارکت داشتند و بیش از 4 هزار متر مکعب سنگ و گل لای را از سطح محور تخلیه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با قدردانی از صبوری مردم و همکاری مسئولان  با راهداری اظهارداشت :در جریان ریزش برداری و پاکسازی محور اهرم -فراشبند مردم منطقه، فرمانداری شهرستان، پلیس راه و دیگر دستگاههای امدادرسان همکاری خوبی با خادمان خودشان در راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشتند که از آنها قدردانی می شود.