شناسهٔ خبر: 11400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

انصراف ۱۴ نامزد انتخابات نظام مهندسی همدان از کاندیداتوری/ فرصت مجددی برای ثبت نام داده شود

محمد رودباری مدیر کل اداره راه و شهرسازی همدان ابلاغیه اخیر وزیر راه و منع حضور کارکنان شهرداری‌، شورای شهر و وزارت کشور در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی را امری مثبت دانست و گفت: این حکم از نقاط قوت بسیاری برخوردار است.

محمد رودباری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و فعالیت سازمان نظام مهندسی به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده و با درنظر گرفتن تمامی جوانب حقوقی در رأس قوانین برگزاری انتخابات قرار گرفت.

رودباری در ادامه خبر داد: در استان همدان ۴۹ نفر برای شرکت در انتخابات کاندیدا شدند که پس از صدور این حکم ۱۴ نفر آنان پس از انصراف از کاندیداتوری حذف شده و تعدادی نیز به دلایل گوناگون صلاحیتشان احراز نشده است. درحال حاضر ۲۵ نفر برای انتخابات کاندیدا هستند که از بین آنها ۱۱ نفر برای ورود به هیئت مدیره سازمان برگزیده می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این باره پیشنهاد کرد: با توجه به کم بودن تعداد نامزدها بهتر است فرصت مجددی برای ثبت نام در انتخابات مقرر شود تا اعضایی که در زمان قبلی به دلیل حضور کاندیداهای حذف شده به این میدان رقابت نیامده بودند ثبت نام کنند.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی همدان با بیان این مطلب که این ابلاغیه نمونه عینی از امر واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی است گفت: افراد انصراف داده از بین همکاران ما در مجموعه شورای شهر، شهرداری و استانداری همدان بوده اند./

نظر شما