شناسهٔ خبر: 114007 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان خبر داد؛

خسارت ۲۶۷ میلیارد تومانی سیل به راه‌های خوزستان/ تلاش راهداران برای بازگشایی ۱۲ جاده روستایی در استان

بازگشایی مسیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان از تلاش راهداران برای بازگشایی ۱۲ جاده روستایی در این استان و خسارت ۲۶۷ میلیارد تومانی سیل به راه‌های خوزستان خبر داد.

محمد جولانژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به ورود سامانه بارشی مونسون و وقوع سیل در این استان، گفت:‌ در پی وقوع این سیلاب، ۲۰۰ کیلومتر انواع راه و ۱۰۰ دستگاه ابنیه فنی آسیب دیدند. 

وی با بیان اینکه به دلیل ریزش کوه وگل و لای ناشی از طغیان رودخانه‌ها ۶۰ راه اصلی و شریانی مسدود شدند، عنوان کرد: با به کارگیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۰۰ نیروی انسانی در قالب ۴۰ گشت راهداری همه محورهای اصلی خوزستان بازگشایی شدند. 

جولانژاد از تلاش راهداران برای بازگشایی ۱۲ جاده روستایی خبر داد و اظهار کرد:‌ ۲۰ هزار مترمکعب از طول راه‌های خوزستان ریزش برداری شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خوزستان در خصوص برآورد اولیه خسارت به راه‌های استان نیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: وقوع سیل در خوزستان، به راه‌های این استان خسارتی بالغ بر دو هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال وارد کرد.