شناسهٔ خبر: 114008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقا و افزایش ایمنی صورت پذیرفت :

عملیات خط کشی در ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان جویبار

مازندران مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای اصلی این شهرستان بطول ۲۰ کیلومتر از ابتدای سال جاری تاکنون با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، حمید محمدی اظهار داشت: عملیات خط کشی در سطح محورهای پر تردد کوهخیل به بهنمیر و محور سه راهی میار کلا به سه راهی خدمات و محور سه راهی میارکلا به لاریم جمعاً به طول۱۹ کیلومتربه اجرا در آمد.

وی ادامه داد: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها ، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ،نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  از ابتدای سال تا به امروز بود.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۲۷۶ کیلومتر در جویبار قرار دارد.