شناسهٔ خبر: 114101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان خبر داد:

ساخت المان و میدان ورودی شهر زاهدان آغاز شد

میدان ورودی زاهدان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: با هدف مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان در بهسازی و زیباسازی محیط شهر زاهدان ساخت المان و میدان ورودی شهر در مجاورت کوه صاحب الزمان(عج) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  سیستان وبلوچستان، عطاء  اله اکبری روز چهارشنبه در بازدید از این میدان که به نام میدان راه وشهرسازی نامگذاری شده است، اظهار داشت: موقعیت قرارگیری این میدان در ورودی شهر و در مسیر کریدور بم _زاهدان_ میرجاوه و پاکستان و نیز موقعیت خاصی که در اثر انجام باند دوم کمربندی زاهدان پیش امد این اداره کل را برا آن داشت تا با استفاده از ظرفیت کارشناسی درون سازمان ونیز پیمانکاران مجرب و با هدف ارتقا محیط شهری زاهدان نسبت به طراحی این میدان که در واقع پیشانی شهر زاهدان محسوب می شود در یک ماه گذشته اقدام کند. 

ساخت المان و میدان ورودی شهر زاهدان آغاز شد


وی ادامه داد: در این راستا با انجام جلسات متعدد طرح نهایی تایید و با استفاده از حمایت و تاکید استاندار نسبت به اخذ مجوز ترک تشریفات اقدام کند.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه مهم در دوفاز ابتدا المان وسپس شعاع میدان ساخته خواهد شد.
اکبری افزود: احداث باند دوم کمربندی در مدت زمان کوتاه باعث کنترل ترافیک وامنیت کاربران جاده ایی خواهد شد و غرب زاهدان نیازمند اقدامات فوری برای حفظ سرزندگی شهری می باشد لذا میدان موجود شایسته مردم نجیب شهر زاهدان نیست.

ساخت المان و میدان ورودی شهر زاهدان آغاز شد


وی تصریح کرد: در این راستا دخالت فوری اداره کل راه و شهرسازی استان در احداث این میدان ضروری بود وبدین منظور کار ساخت این میدان بزرگ با اگاهی از همه حساسیت های مکانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و کار ساخت آن آغاز شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: امیدواریم بتوانیم ضمن تامین اعتبار لازم کار ساخت این میدان را که به حتم به جهت دید ومنظر قابل توجه خواهد بود تا پایان سالجاری به اتمام برسانیم تا ورودی مرکز استان شایسته مردم استان شود.