شناسهٔ خبر: 114103 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هرمزگان صورت گرفت؛

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن بندرعباس/ احداث ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی در استان در طول سال

نشست و تور خبری نهضت ملی هرمزگان 1 مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در نشست و تورخبری بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه های در دست ساخت قریب به ۱ درصد و بالاترین آن ۵۵ درصد است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی در حاشیه این بازدیدها در نشست خبری با خبرنگاران سهمیه استان در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و اظهار داشت: سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزار و۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است، و بر اساس میانگین جمعیتی سهم استان هرمزگان به صورت سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: پروژه های۱۶۰ واحدی، ۲۵۶ واحدی و۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن از مهمترین پروژه هایی بود که خبرنگاران از آنها در شهر بندرعباس بازدید کردند.

وی گفت: کل واحدهای مسکونی در حال ساخت در این پروژه ها بالغ بر ۱۶ هزار واحد است و درصد پیشرفت فیزیکی آنها هم از ۱ درصد تا ۵۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۹۸ هزار و ۹۸۱ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تا کنون افزون بر ۲۳ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر نیز تایید نهایی شدند.

کمالی خاطرنشان کرد: در بخش خودمالکین نیز ۳ هزار و ۵۸۸ واحد معرفی به بانک و پذیرش شده است که از این تعداد ۱ هزار و ۶۳۵ واحد در قالب ۱۷۰ پروژه دارای قرارداد و طی فرآیند پرداخت تسهیلات هستند.

گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه و خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر و هدیه از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان تجلیل بعمل آمد .