شناسهٔ خبر: 11411 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با دعوت رسمی سنکی پتریک رئیس فدراسیون جهانی راه انجام می‌شود:

حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی در اجلاس جهانی حفظ و ارتقای راه‌ها/ طرح گزارشی از وضعیت ساخت و نگهداری راه‌ها

نمایشگاه مديركل دفتر نظارت و ارزيابي نظام‌هاي حمل و نقل و تشكل‌هاي حرفه‌اي وزارت راه و شهرسازی به دعوت رئیس فدراسیون جهانی راه (IRF) در اجلاس "حفظ و ارتقای راه‌ها" حضور پیدا می‌کند و درباره وضعیت ساخت و نگهداری راه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران گزارش می‌دهد.

ابوالقاسم سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دعوت سنکی پتریک رئیس فدراسیون جهانی راه (IRF) از او برای حضور در نخستین اجلاس بین‌المللی "حفظ و ارتقای راه‌ها" گفت: این اجلاس با حضور نمایندگانی از کشورهای اروپا و آسیای مرکزی ۲۴ تا ۲۷ شهریور در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق دعوتی که از من شد قرار است روز 25 شهریور به مدت ۲۰ دقیقه درباره ساخت و نگهداری راه‌ها و مدیریت دارایی‌های زیرساخت‌های حمل‌ونقل در ایران به حاضران در اجلاس گزارش بدهم.

مديركل دفتر نظارت و ارزيابي نظام‌هاي حمل و نقل و تشكل‌هاي حرفه‌اي وزارت راه و شهرسازی درباره محورهای گزارش خود در اجلاس "حفظ و ارتقای راه‌ها" یادآور شد: وضعیت ساخت و نگهداری راه‌ها٬ روند کاهش تلفات رانندگی سالانه متأثر از ارتقای ایمنی و بهسازی جاده‌ها٬ احداث باندهای دوم و تأثیری که بر روند کاهش تصادفات و برخوردهای روبه‌رو می‌گذارد مباحثی را طرح خواهم کرد.

سلطانی با بیان اینکه پیمانکاران فعال در پروژه‌های مشارکتی و تأمین‌کنندگان مالی همچون نمایندگان بانک‌ها نیز در اجلاس "حفظ و ارتقای راه‌ها" حضور دارند ادامه داد: از آنجاکه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری "حمل و نقل" و "مسکن و شهرسازی" ایران در تاریخ ۳ و ۴ اكتبر ۲۰۱۵ مصادف با ۱۱ و ۱۲ مهرماه در تهران برگزار خواهد شد٬ درباره این همایش و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های راه‌ و شهرسازی ایران مطالبی را بیان می‌کنم.

نظر شما