شناسهٔ خبر: 114122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) خبر داد:

زمین برای احداث ۳۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهرود تامین شد

نهضت ملی مسکن شاهرود مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) از تامین زمین مورد نیاز برای احداث ۳۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق سمنان): امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) در بازدید میدانی از عملیات اجرایی پروژه ۵۱۶ شهید زرهرن، از تامین زمین مورد نیاز برای احداث ۳۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود خبر داد.امیر عمیدی با بیان اینکه آیین آغاز عملیات اجرایی  پروژه ۵۱۶ واحدی شهید زرهرن (تعاونی مسکن ارتش)  در بهمن ماه سال گذشته با حضور استاندار سمنان و،امیر غلامی و مسئولان محلی و استانی اجرا شد، بیان کرد: با همکاری تعاونی مسکن  ارتش ۲۰ بلوک در حال ساخت و ۱۶ بلوک تا مرحله بتن و اجرای سقف در این پروژه پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به پروژه های دیگر طرح نهضت ملی مسکن ، بیان کرد:برای احداث  ۳۲۰۰ واحد مسکن ،تامین زمین شده است و اگر واریز وجه از سوی متقاضیان ثبت نام شده انجام شود، به زودی شاهد آغاز عملیات ساخت آن ها نیز خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه: قرارداد با پیمانکار  ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت ۶۹۰ واحد در شرق استان منعقد شده و در شهریورماه سال جاری در زمین ۱۳۸ هکتاری شهرک شهید سلیمانی آیین آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد، افزود:  همچنین بنیاد مسکن ۱۶۰ واحد دیگر نیز آماده شروع عملیات ساخت را  دارد.

عمیدی از تعیین تکلیف شش و نیم هکتار زمین شهر کلاته خیج در کمیسیون ماده پنج  خبر داد و گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز مانند شهر بسطام و شهر بیارجمند واحد های خودساز آماده تحویل است و در صورت واریز وجه متقاضیان در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت‌.

عمیدی در پایان به نگرانی متقاضیان برای واریز وجه مراحل بعدی اشاره و تاکید کرد مقرر شده تا با افزایش وام این نگرانی ها رفع شود و برای دهک یک تا سه، دولت از صندوق توسعه ملی حمایت خواهد کرد.