شناسهٔ خبر: 114158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام:

حریم راه کمربند شرقی ایلام پاکسازی شد

پاکسازی حریم راه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام گفت: طرح پاکسازی حریم راه محور کمربند شرقی ایلام از پسماندها و نخاله های ساختمانی پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ کامران بختیاری اظهار داشت: حفظ و پاکسازی حریم راه ، جزء وظایف همگانی بوده و باید تمامی مسئولین ذیربط با تمهیدات لازم در خصوص زیباسازی و پاکسازی منظر حریم راه ها کوشا باشند.

وی افزود: پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها می تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند.

بختیاری  عنوان کرد: راهداران پر تلاش این اداره کل بر اساس ماده ۷ آیین نامه حریم راهها مبنی بر ریختن زباله ، نخاله ، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه ها و حریم قانونی آنها در داخل و خارج محدوده ی قانونی شهر ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع می باشد ، به انجام وظایف قانونی و سازمانی خود می پردازند.

 رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام از مردم خواست، در صورت مشاهده چنین اقداماتی در هر ساعت از شبانه‌روز،با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و این گونه تخلفات را به کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز پنجشنبه با همکاری اداره منابع طبیعی استان پسماندها و نخاله های ساختمانی حاشیه و حریم راه  در محور هفت چشمه به ششدار پاکسازی شد. 

رئیس راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام یادآور شد: از دهیاران محترم درخواست میکنیم که در خصوص حفظ حریم و زیباسازی ورودی و خروجی روستاها همکاری لازم برای جلوگیری ازریختن نخاله های ساختمانی و پسماند جلوگیری کند.