شناسهٔ خبر: 114179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

آماده‌باش کامل راهداران در محورهای مواصلاتی مازندران

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از آماده باش کامل راهداران در محورهای مواصلاتی استان با توجه به هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب ، ریزش و رانش زمین در ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران، حسن جهانیان خاطر نشان ساخت: در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت دارند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به انجام فعالیت های راهداری مشغولند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، گفت: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده ، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز نمایند.

گفتنی است : مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان نیز شماره تلفن ۱۴۱ (گویا ) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان می باشد.