شناسهٔ خبر: 114185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آماده باش عوامل راهداری استان سمنان در تعطیلات پیش رو

11.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در تعطیلات پیش رو گشت های ویژه راهداری و ترابری با هدف نظارت بیشتر بر حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با حداکثر ظرفیت خود فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصور کیایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو تمامی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حداکثر توان و تجهیزات برای ارائه خدمات به مترددین و برقراری سفری ایمن برای کاربران جاده ای  فعال خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اهمیت ایمنی تردد در تعطیلات محرم از توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده و ناوگان و سلامت فنی آن با نظارت گشت های اداره کل  در محل پاسگاه‌های پلیس راه  با مشارکت نیروهای خدوم پلیس راه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: گشت‌های ثابت، سیار و نامحسوس با هدف خدمات‌رسانی به مسافران و کاربران جاده ای در محورهای استان مستقر خواهند شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با همکاری مأموران خدوم پلیس راه، متخلفین کنترل و اعمال قانون خواهند شد.

منصورکیایی با اشاره به پایش مستمر محورها تصریح نمود: رصد و مدیریت محورها توسط مرکز مدیریت راههای استان به صورت لحظه ای و شبانه روزی انجام و در صورت مشاهده هرگونه ترافیک یا حادثه، علل با حضور تیم کارشناسی ستاد بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا و بارندگی در این ایام راهداران به همراه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین با حداکثر ظرفیت عملیات راهداری را برعهده دارند و آماده باش کامل می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تاکید کرد: پیش بینی بارش‌ها و ترافیک ترددها، اعلام هشدارها و اخطاریه‌های هواشناسی و فهرست راه‌های مسدود شده بخشی از خدماتی است که مسافرین و کاربران جاده ای می توانند برای آن از مرکز مدیریت راهها استفاده کنند لذا برای انجام سفری بی خطر از عموم مردم درخواست داریم تا با نصب اپلیکیشن ۱۴۱ و یا شماره گیری آن از این خدمات بهرمند شوند.