شناسهٔ خبر: 114186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد:

بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج

ایج.jpg معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سمنان، محسن لشکری عنوان کرد: اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت روستای ایج با هزینه ای بالغ بر ۲۲ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰ یکی از پروژه های عمرانی راه روستایی شهرستان سرخه به شمار می رود که به زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: این پروژه با طولی بالغ بر ۲۳۰۰ متر و با اعتباری از محل پروژه های مطالعه و رفع نقاط پرحادثه در محورهای روستایی شهرستان سرخه و بهسازی و روکش آسفالت محور جمشیدآباد، ایج و امامزاده عبدالله صورت گرفته که در حال حاضر عملیات بسترسازی، خاکبرداری، خاکریزی، زیراساس و آسفالت گرم در محدوده رمپ ورودی و خروجی به محور اصلی و بخشی از راه روستایی موجود که دارای نقص در رویه بوده است در دست تکمیل است.

وی با بیان اینکه بهسازی و آسفالت این محور با اختصاص سهمیه قیر از منابع ملی بوده، تصریح کرد: اجرای آسفالت گرم این محور با هدف بالا بردن شاخص راه آسفالته روستایی با اعتباری که برای آسفالت ریزی آن لحاظ شده است ادامه خواهد داشت.

لشکری در پایان با تاکید بر اینکه انجام عملیات با سرعت مطلوبی در حال اجراست گفت: با اتمام این عملیات ضمن ارتقاء ایمنی شاهد بهبود وضعیت محور روستایی ایج و افزایش کیفیت خدمت رسانی خواهیم بود.