شناسهٔ خبر: 114196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

آزادسازی ۳۵۰ کیلومتر از حریم راه های شهرستانهای پارس آباد واصلاندوز

رفع تصرف اراضی ملی خراسان شمالی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:در ۴ ماهه گذشته ۳۵۰ کیلومتر از حریم راههای شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز آزادسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی دربازدید از محور سربند اصلاندوزبا بیان اینکه حفاظت وصیانت از حریم راه ها خط قرمز راهداری است، گفت:درمدت یاد شده گشت های راهداری از ۵۸ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری کرده اند.

وی گفت:با حضور ۴۸۰ مورد گشت راهداری در محورها از ۶ مورد ساخت وسازغیرمجازدرشهرستان پارس آباد و اصلاندوزجلوگیری شده است.

عضو شورای اداری شهرستان پارس آباد تصریح کرد:در ۴ ماهه گذشته با اخذ دستور قضایی ۱۱ مورد قلع و قمع و آزادسازی در حریم راهها انجام گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد:با تلاش راهداران ۲۷۵ مورد تابلوهای تبلیغاتی وعلائم فرسوده و معیوب برچیده و ۳۶ مورد دکه های غیرمجازنیز جمع آوری شده است.

مرادی در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه،تسطیح ۳۸ کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه را در در این دو شهرستان یادآور شدو اظهار کرد:درمدت یاد شده ۹۴۵ مورد از پل ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح آشکارسازی شدند.

وی از تسطیح وموج گیری ۱۵۳ کیلومتراز راههای روستایی و مرزی شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز در ۴ ماهه گذشته خبرداد و بیان کرد:در مدت یاد شده با هدف حفظ و نگهداری از حریم راهها ۳۴۵ کیلومتر از حریم راههای این شهرستان توسط راهداران تسطیح و پاکسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد تنقیه و پاکسازی ۲۶۸ دستگاه از پل ها،شستشوی ۳۸عدد ازحفاظ ها ونرده پل ها،رنگ آمیزی ۷۶ مورد از سرعتکاهها،پاکسازی ۳۱۰ مترمکعب از حریم راه و ورودی روستاها از نخاله،انجام ۹هزار و۴۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری،شستشوی ۶هزارعدد تابلو وعلائم راه و همچنین نصب وتعمیر ۱۶ شاخه گاردریل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستانهای مرزی پارس آباد و اصلاندوز برشمرد.