شناسهٔ خبر: 114261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۷ مرداد ماه؛

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی، با صدور پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت و از تلاش‌های اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران به خصوص فعالان این حوزه در مجموعه راه و شهرسازی تقدیر کرد.  

متن پیام به شرح زیر است: 

"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ" 

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه که در تقویم به نام روز"خبرنگار" مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خبرنگاران و انسانهای فرهیخته‌ای است که با نگرش عمیق به رخدادها و به دنبال آن حفظ انسجام و آرامش عمومی به بیان حقایق می‌پردازند؛ خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی هدایت گر و متواضعانه با هدف روایت حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری ‌و حراست از اندیشه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.  

روز خبرنگار را امسال در حالی گرامی می‌داریم که مصادف با عاشورای حسینی(ع) و سالروز قیام کربلاست، چه زیبا و بجاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س) که در معرکه نینوا ایستادگی کرد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.   

اینجانب ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ یار باوفایش و با سلام و درود بر شهید والامقام، محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و از تلاش‌های خستگی ناپذیر صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه فعالان این حوزه در مجموعه راه و شهرسازی قدردانی نموده و آرزوی توفیق روزافزون برای تلاشگران عرصه آگاه سازی و هدایت گر افکار عمومی به سوی حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.