شناسهٔ خبر: 114290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز خبرنگار

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)؛ عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت و از تلاش‌های اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران به خصوص فعالان این حوزه در مجموعه راه و شهرسازی تقدیر کرد.  

متن این پیام به شرح زیر است:  
بسم الله الرحمن الرحیم 
اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از ویژگی های عصر ارتباطات است که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود و بی بدیل است. 
خبرنگاران به عنوان اصلی‌ترین محور مطبوعات و رسانه با بر عهده داشتن این مسئولیت خطیر در عرصه روشنگری و مطالبه گری فعالیت می کنند و راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود می دانند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی»،  روز خبرنگار را به همه خبرنگاران شرافتمندی که همواره در اطلاع رسانی صحیح و دلسوزانه تلاش می کنند تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره با پیروی از این شهید گرانقدر با حق گویی و عدالت جویی پیشگام عرصه آگاهی و اطلاع رسانی باشند.