شناسهٔ خبر: 114329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه؛

اربعین فرصتی بزرگ برای توسعه زیرساخت های کرمانشاه

فخری - معاون عمرانی استانداری کرمانشاه معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اربعین فرصتی بزرگ برای توسعه زیرساخت های پایانه مرزی مرز خسروی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  منوچهر فخری گفت: اربعین فرصتی بزرگ برای توسعه زیرساخت های کرمانشاه در پایانه مرزی خسروی است، وی افزود: در جهت تحقق شعار ما ملت امام حسین (ع) هستیم تمامی امکانات و ظرفیت ها در خدمت ترویج تفکر امام حسینی بوده و در این مسیر از هیچ تلاش و زحمتی فرو گذاری نشده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه از قدیم الایام مسیر عتبات عالیات بوده و این افتخار بزرگ نصیب مردمان این دیار شده که میزبان زوار اباعبدالحسین (ع) باشند.

فخری بیان کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان کرمانشاه پایانه مرزی خسروی در ایام اربعین برای عبور زوار باز خواهد بود.

وی گفت: دغدغه اصلی مدیریت ارشد استان کرمانشاه فراهم کردن بهترین زیرساخت ها در حوزه های مختلف برای ارائه بهترین خدمات ممکن به زوار اربعین است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: به دلیل شرایط اقلیمی مناسب، زیرساخت های جاده ای و اقامتی مسیر کرمانشاه به خسروی و با فراهم کردن دیگر امکانات خدماتی و جانبی بی گمان زوار اربعین پایانه مرزی خسروی را برای تردد ترجیح خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت از الزامت مسیر تردد زائران است، خاطر نشان کرد: بر اساس رایزنی های انجام شده برای فراهم کردن شرایط مناسب در این مسیر با کشور عراق مذاکراتی صورت گرفته و مقرر شده که علاوه بر تلاش های خود از سوی ایران نیز کمک های دریافت کنند و به محض تأیید نهایی و حاصل شدن اطمینان از امنیت مسیر جانمایی موکب ها در طول مسیر با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه انجام شود و این مجموعه ها در بهترین نقطه ها در محور راه کربلا مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/