شناسهٔ خبر: 114340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

ساماندهی پرسنل بر اساس سوابق، علایق و رضایتمندی جزو اولویت های اصلی است

جلسه شورای اداری آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری با حضور بازرسین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ساماندهی پرسنل بر اساس سوابق، علایق و رضایتمندی جزو اولویت  های اصلی این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور بازرسین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، با اشاره بر وجود سلامت اداری در بخش های مختلف بر لزوم تعامل سازنده ادارات شهرستانی با معاونت های ستادی و حراست کل در تمامی امور علی الخصوص پروژه های راهداری و راه های روستایی تاکید کرد.

 آرامون با اعلام اینکه تغییرات در هر مدیریت و سازمانی جهت جلوگیری از روزمرگی و نیز ترقی و پیشرفت آن لازم است، اظهار داشت: ساماندهی پرسنل بر اساس سوابق، علایق و رضایتمندی و استفاده از تمام توانمندی کارکنان جهت شکوفایی اهداف سازمانی باید جزو اولویت های اصلی روسای ستادی و شهرستانی باشد.

 وی افزود: اکیپ های راهداری در سراسر استان هنگام وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی باید در اسرع وقت سر صحنه حاضر شوند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

 این مقام مسئول خطاب به روسای ادارات شهرستان های تابعه گفت: بازدید مستمر میدانی از پروژه های راهداری و راه های روستایی باید همواره مد نظر قرار گیرد و در صورت بروز مشکلات در اسرع وقت جهت رفع آن از طریق اداره کل اقدام گردد تا شاهد شروع بکار سریع پروژه ها و اتمام آنها در کوتاه ترین زمان باشیم.