شناسهٔ خبر: 114350 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

پيام  حمیدرضاسیدی بمناسبت روز خبرنگار مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

در متن پیام سیدی آمده است: هرچه را بنگری، نقطه عطفی دارد که گویی از آغاز آن برتر و از پایانش نیز ارجمندتر است. انتقال پیام که عمری به درازای عمر بشر دارد، آنگاه به نقطه عطف خودش رسید که حضرت زینب (س) در مجلس سراپا کفر یزیدیان، شجاعت را با صداقت و صلابت درآمیخت و پیام‌آوری شد که تاریخ هرگز به خود ندیده بود و نخواهد دید. امام حسین(ع) و یاران باوفایش با هدف احیای دین رسول‌الله(ص) و امر به معروف و نهی از منکر، حماسه‌ساز دشت کربلا شدند و حضرت زینب (س) با پیام‌آوری بی‌بدیلش، اجازه نداد حماسه حسینی در کربلا محدود شود و آن را به گوش همه جهانیان در همه زمان رسانید.

به گزارش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛  در بخشی از پیام آمده است: مصادف شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی را می‌توان زمانی برای پیام‌رسانی صادقانه و شجاعانه اصحاب رسانه دانست؛ همان اقدامی که از خبرنگاران واقعی انتظار می‌رود و در صنعت فرودگاهی به کرات خوانده، دیده و شنیده شده است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات تمامی خبرنگاران گرانقدر که زحمت تهیه خبر، مصاحبه و گزارش در صنعت فرودگاهی به ویژه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را متقبل می‌شوند، هفدهم مردادماه را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال سعادت دنیا و آخرت شما را خواستارم.