شناسهٔ خبر: 114371 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در پیامی به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار، با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در جنگ نابرابر اقتصادی علیه کشورمان و تلاش‌های آنان برای نشر امید و اعتماد در جامعه، از زحمات و کوشش‌ آنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در پیامی به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار، با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در جنگ نابرابر اقتصادی علیه کشورمان و تلاش‌های آنان برای نشر امید و اعتماد در جامعه، از زحمات و کوشش‌ آنان قدردانی کرد.

در پیام وی آمده است:

شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی در میدان نبرد گویای رسالت خطیر اصحاب رسانه است. امروزه نیز در جنگ نابرابر اقتصادی دشمن علیه کشورمان که به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه اعمال می‌شود، خبرنگاران از نقش و رسالت خود در راه انعکاس و تبیین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها لحظه‌ای فروگذار نیستند و پا به پای دولتمردان و خدمتگزاران به میهن اسلامی، در راه امیدافزایی و انگیزه‌بخشی همراه با نقد مصلحانه و دلسوزانه می‌کوشند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دریایی و بندری استان خوزستان این مناسبت ارزنده را گرامی داشته، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون عزیزان را آرزومندم.